Setmana cultural. PROJECTE INTERDISCIPLINARI DELS JJOO

PROJECTE INTERDISCIPLINARI DELS JJOO

Aquest curs escolar hem continuat treballant a l’escola el Projecte interdisciplinari dels JJOO que havíem iniciat el curs anterior, però que a causa del confinament no vam poder acabar.

Hem elaborat la LÍNIA DEL TEMPS DELS JJOO partint de treballs de recerca i investigació realitzats en les diferents aules que hem plasmat en un gran mural al passadís.

A la SETMANA CULTURAL realitzada del 22 al 25 de març també hem realitzat activitats sobre el tema fent una gran quantitat de TALLERS/ENTREVISTES/XERRADES sobre diferents esports olímpics portats a terme per ESPORTISTES de la zona que ens han fet gaudir d’allò més dels diferents esports.

La cloenda de la setmana cultural va ser una OLIMPÍADA ESCOLAR que vam realitzar a les pistes amb tots els elements i activitats propis d’una olimpíada.

També, com mana la tradició, hem elaborat LA MONA, que hem gaudit força tant en la seva realització com en menjar-la.

Gaudiu de mostra fotogràfica de les activitats realitzades!!!

Projecte Olimpíades. Línia del temps.