La notícia de la setmana

Cada dilluns els nostres alumnes fan l’exposició de la notícia de la setmana. Els nens i nenes s’han de preparar una notícia actual i explicar-la a la resta de la classe.
Quan l’alumne/a que ha fet l’exposició ha acabat, els companys i companyes de la classe… Llegeix més»

El protagonista de la setmana

Els alumnes de 4t cada dijous fan el protagonista de la setmana. Aquest curs el tema a fer és “el meu personatge preferit”.
Amb aquesta activitat treballem l’expressió oral, l’escolta activa i potenciem aspectes emocionals, entre d’altres: la seguretat, l’autoestima…
El dia establert per a l’activitat del… Llegeix més»

Estació Meteorològica de Parets

Per acabar de veure in situ els aparells que ens ajuden a mesurar el temps i tots els fenomens meteorològics els nens i nenes de 3r hem anat a l’estació meteorològica de Parets on ens han explicat moltes coses i ens han aclarit tot el… Llegeix més»