GRASSHOPPER

Avui a la classe d’anglès volíem començar a treballar amb la tauleta digital però ens hem trobat un convidat molt especial, un saltamartí molt gran amagat a un moble de la classe! Quan l’hem vist ens hem portat una gran sorpresa i una mica de por i respecte (al mestre una mica també). Sort que la Wafa, la vetlladora de l’escola, és molt valenta i l’ha atrapat. Entre tota la classe hem pensat que el millor lloc de l’escola on pot estar un saltamartí és al jardinet de plantes aromàtiques. Ei! Finalment, sí que hem fet servir la tauleta, ens hem fet una foto i li hem fet al saltamartí. Per cert, hem aprofitat per aprendre a dir saltamartí en anglès: grasshopper (saltamontes en castellano, però aquesta ja la sabíem).