Consell escolar

El consell Escolar està composat per:
– President o presidenta, que serà exercida pel titular de la direcció o en absència d’aquest pel cap d’estudis.
– Secretari o Secretària, que serà exercida pel titular de la secretaria, que actuarà només amb veu.
– Vocals, la resta de components: Cap d’Estudis, un representant de l’Ajuntament, cinc professors elegits pel claustre, quatre representants elegits pels pares, un representant del personal no docent i un representant de l’AFA.

La composició actual del Consell Escolar és la següent:

Presidenta Anna Llopart
Cap d’Estudis Montserrat Font
Secretària Carolina Contreras
Representant de l’Ajuntament Soledad Allende / Valentí Santos
Representants del Professorat Núria Grande, Gemma Vidal, Feli Hernanz, Clara Bordoy i Aida Contreras.
Representants dels Pares Inma Garcia, Sonia Garcia, Verónica Alarcón i Aida Ortega.
Representant del Personal no docent Olga Carlos (PAS) i Maria Cid (PAE)
Representant de l’AFA Sílvia Bou

Les tasques pròpies del Consell Escolar són aquestes:

– Aprovar i avaluar els projectes i normes que afavoreixin l’aprenentatge de tots els alumnes.
– Aprovar el Pla anual i la memòria del curs.
– Conèixer les candidatures a la direcció i els projectes de direcció presentats pels candidats.
– Participar en la selecció del director/a del centre i ser informat del nomenament i cessament dels altres membres de l’equip directiu, i si s’escau proposar la revocació del nomenament del director/a.
– Ser informat de tot el procés de preinscripció i matriculació. Atendre les possibles reclamacions a la publicació de les llistes baremades.
– Proposar mesures i iniciatives que afavoreixin la convivència en el centre, la igualtat entre homes i dones i la resolució pacífica de conflictes en tots els àmbits de la vida personal, familiar i social.
– Promoure la conservació, la renovació de les instal·lacions i l’ equipament escolar.
– Marcar les pautes per la col·laboració, amb finalitats educatives i culturals, amb les Administracions locals, amb altres centres, entitats i organismes.
– Analitzar i valorar el funcionament general del centre i aprovar la memòria.

ACORDS DEL CONSELL ESCOLAR:

En aquest apartat podreu llegir els acords de les sessions de consell escolar d’enguany, clicant aquí.