VOLS ESTAR AL DIA?

Vols estar al dia de les publicacions de la pàgina web de l’escola Vicente Aleixandre? Doncs et pots subscriure amb el teu nom i adreça de correu electrònic al formulari que trobaràs a la barra esquerra de la web. No t’ho perdis, estigues al dia!

GRASSHOPPER

Avui a la classe d’anglès volíem començar a treballar amb la tauleta digital però ens hem trobat un convidat molt especial, un saltamartí molt gran amagat a un moble de la classe! Quan l’hem vist ens hem portat una gran sorpresa i una mica… Llegeix més»

L’alumnat de 4t visita les mines de Gavà

El dimecres 25 de setembre, les nenes i nens de 4t,  vam anar a visitar les mines prehistòriques de Gavà.

Tenen més de 5.000 anys i allí els homes i dones prehistòrics buscaven un mineral molt valuós a la seva època, la variscita.

Vam seguir les explicacions, vam visitar el museu i la mina, també vam fer un penjoll en el taller fent servir la “ballarina” .

Per acabar vam jugar i dinar prop de la platja .

Tot va anar genial!!

Visita al Vicenç Ros

Els nens i nenes de tercer hem anat de visita al museu Vicenç Ros de Martorell.

Ens han explicat que era una casa de Monjos Caputxins, fins que els van expropiar, després va ser un hospital i finalment un museu!

L’hem pogut veure per dins i ens ha agradat molt. També ens han preparat un joc on havíem de buscar lleons, vaixells… a les rajoles dels quadres.

Si voleu veure les fotografies podeu accedir-hi clicant a la imatge.

Els alumnes de 3r hem visitat els avis

El Dimarts dia 4 de juny hem visitat la residència Sant Joan de Déu.

Ens ha fet molta il·lusió conèixer els avis amb els que ens hem estat cartejant.

Avui, ells ens han ensenyat els jocs als que jugaven quan eren petits!

Ha estat una experiència molt divertida!

Clicant a la imatge accedireu a les fotografies.

Visita als bombers

La setmana passada vam visitar els bombers de Martorell. Ens van explicar moltes coses, i fins i tot vam poder pujar dalt del seu cotxe!
Cliqueu a la imatge per accedir a les fotografies. A sota podreu veure alguns vídeos:

Colònies 2n

Els nens i nenes de segon vam passar dos dies i una nit a la casa de colònies can Miqueló, on ens ho vam passar molt bé, vam fer moltes activitats acompanyats pels monitors, vam tenir temps lliure i vam aprendre moltes coses sobre l’espai i l’univers.

Cliqueu a la imatge per accedir a l’àlbum de fotografies complet:

Racons castellà 2n

Els alumnes de 2n estem treballant amb la 2na tanda de racons. En aquesta nova tanda hi trobem:

• El 4 en raya de los determinantes.
  • El “memory” de los antónimos.
  • El ¿quién es quién?
  • Las conchas de mar del sonido Z.
  • El juego de mesa “juguemos”.
  • El juego online de las palabras.

Fent clic a la següent imatge accedireu a l’àlbum de fotos.

APRENEM JUGANT!