EL POBLE QUE ENS VEU CRÉIXER – Mencionat als Premis SAMBORI 2023

EL POBLE QUE ENS VEU CRÉIXER… és el projecte que han fet els nens i les nenes de 5è i 6è de l’Aula d’Acollida de l’Escola.

S’ha presentat als premis Sambori que organitza Òmnium Cultural i aquest any hem tingut la gran sort que entre les 273 obres presentades de totes les Escoles de Catalunya, el jurat n’escull 10 i en fa una menció especial i el nostre projecte és dins d’aquests deu mencionats.

Estem molt contents i contentes que es posi en valor tot el treball dut a terme a l’Escola, on el nostre poble, Martorell, és la peça clau de la descoberta.

Podeu veure el vídeo del nostre projecte clicant a l’enllaç.

Visca el Vicente i felicitats a totes les persones que ho han fet possible!