Musvi Taller 2021

El dia del Musvi-Taller ha estat un dia ben especial!

Un curs més en Musvi, la mascota de l’escola, ens ha visitat per gaudir amb tots els infants i mestres de l’escola del Musvi Taller. De bon matí, després de saludar al Musvi i emocionar-nos per tornar-lo a veure, hem gaudit de les activitats de Baby Zumba, Basket Beat i un taller de cercles de percussió. A més a més, a les aules, cada grup hem elaborat entre totes i tots la decoració pel vestíbul inspirant-nos amb les obres de l’artista Judith Scott. Ha estat un dia fabulós!

Podeu gaudir de les fotos del reportatge de cada activitat clicant a les imatges.