ACOMIADAMENT DEL CURS: ESO QUE TÚ ME DAS en llenguatge de signes

En un curs especial, diferent i sobretot ple de moments per recordar… Seguirem caminant, seguirem sumant moments i experiències de vida… Volem acomiadar el curs i donar la benvinguda a l’estiu a ritme d’una cançó plena d’alegria i optimisme, interpretada en llenguatge de signes per tot l’alumnat, mestres i personal no docent de l’escola.

Cliqueu a la imatge per veure la sorpresa que us hem preparat. Desitgem que la gaudiu molt, tant com nosaltres hem gaudit preparant-la i, a més, celebrem la FESTA DE LA MÚSICA, dia 21 de juny!