Intercanvi de llibres Sant Jordi 2023

Aquest abril, reprenem una activitat que havíem perdut a causa de la pandèmia: l’intercanvi de llibres per Sant Jordi organitzat entre les AFA de les escoles del barri i les biblioteques municipals, en el nostre cas, amb la Biblioteca Jaume Fuster.

Com funciona?

Fins al 18 d’abril, els infants de tots els cursos poden portar llibres de segona mà en bon estat (excepte llibres de text i enciclopèdies) i entregar-los a classe (els i les mestres n’estan al cas). Per cada llibre que portin (màxim 6 per persona), rebran un punt de llibre que funciona com un val d’intercanvi.

El 18 d’abril a la tarda, una comissió de l’AFA portarà tots els llibres que els infants hagin portat a l’escola a la Biblioteca Jaume Fuster, per fer una paradeta al dia següent.

El 19 d’abril de 17h a 19h, hi haurà una festa conjunta a la plaça Lesseps (davant la Biblioteca) on participaran les diverses escoles del barri i on els infants podran bescanviar cada punt de llibre que tinguin per un dels llibres de la paradeta.

Us animem a participar-hi per promoure un Sant Jordi sostenible i de proximitat!

San Jordi 2023