Neix la comissió d’inclusió de l’AFA

Després de mesos de reunions preparatòries, ja podem anunciar formalment la creació de la comissió d’inclusió de l’AFA per poder visibilitzar la realitat dels infants de la escola que tenen necessitats educatives especials.

Els objectius de la comissió són:

– Comprendre i posar en valor el que vol dir realment ser una escola SIEI per poder fer-ho extensiu a tota la comunicat educativa.
– Esbrinar i definir les fortaleses i mancances que té l’escola per al nens i nenes amb necessitats educatives especials siguin SIEI o no.
– Poder trobar maneres i/o recursos per a fer una millor escola inclusiva a tots els nivells, treballant conjuntament amb l’escola d’una manera constructiva.
-Crear una xarxa de suport mutu on tots els infants i les seves famílies es puguin sentir acollits.

Hem dividit la comissió en 3 grups de treball que són:

– Beques i monitoratge composat per Anna Capdevila, Rebeca Plaza i Catrina Lagunas.
– Comunicació composat per Pere Saus, Cristina Juan, Alessandra Pedroso i Catrina Lagunas.
– Grup de suport/ Recursos i materials composat per: Anna Capdevila, Alessandra Sirianni, Cristina Juan, Raquel Medina i Itxaso Figueras.

Estem molt contentes de poder engegar aquesta comissió amb la finalitat d’entendre la situació de l’escola, escoltar les famílies que necessitin transmetre alguna inquietud o necessitat, així com fer propostes per anar camí a la inclusió real.

Aprofitem per convocar una primera trobada del grup de supor (la idea és fer trobades mensuals i anar estirant el fil des d’aquí a veure què va sortint): serà el 24 d’abril de 16.30 h a 17.30 h a la biblioteca de l’escola. T’hi esperem amb ganes de compartir i donar-nos suport, segur que la teva experiència suma!