Gran èxit del 1er ‘Vespre asTUROnòmic’

El passat divendres 31 de maig va tenir lloc el que esperem sigui el primer de molts vespres AsTUROnòmics!

La Comissió de Ciència va organitzar diverses activitats que van tenir l’astronomia com a eix central: des del planetari, amb sessions familiars de 30 minuts, fins a un sopar de carmanyola en què les famílies van participar aportant diferents plats i compartint-los, passant per un telescopi preparat per fer una observació solar, tallers per fer xapes i dibuixar, un photocall i dues xerrades: «El Sol, l’estrella que ens dóna vida» i «De les estrelles als forats negres: un conte de l’espai-temps», on tan grans com canalla van fer moltes descobertes. Per finalitzar, una observació nocturna bàsica per aprendre a identificar les estrelles que es veuen a cop d’ull. Tot plegat, un gran vespre per compartir, conèixer i gaudir, amb moltes ganes de tornar-hi i amb una llista de cosetes per polir…

Llegeix més»

VISITA AL ZOO

VISITA AL ZOO ELS NOIS I NOIES DE 3r i 4t.

HA ESTAT UNA VISITA MOLT INTERESSANT JA QUE ES TRACTAVA DE VEURE QUÈ PASSA  AL DARRERA DEL ZOO: QUAN ESTAN MALALTS ELS ANIMALS, QUI ELS CURA, QUI ELS DÓNA DE MENJAR,  QUÈ PASSA QUAN ES MOREN…

 

 

Veure fotos

 

 

JUNY

AL JUNY, L’ESTIU NO ÉS LLUNY!! 

 

ELS NENS I NENES DE LA CLASSE DELS LLIMONERS ENS HAN FET AQUEST COLORIT MES DE JUNY!!!

 

 

Colour monsters at English Lunchtime!

One day, Colour Monster wakes up feeling very confused. Her emotions are all over the place; she feels angry, happy, calm, sad and scared all at once!

What is the Colour Monster feeling? A gentle exploration of feelings for young and old alike with Arts & Crafts…

The big kids will do colour monsters with watercolor and blow painting!!!


Llegeix més»

JA HEM ARRIBAT!!!!

Els i les alumnes de 6è ja hem arribat a l’Estartit i ens ha donat temps de banyar-nos a la piscina de l’hotel. Mireu com n’estem de fresquets i fresquetes!!!!!

 

Capses d’aprenentatge

Les CAPSES D’APRENENTATGE son propostes de treball guiat i globalitzat que configuren una de les metodologies de treball cooperatiu.

Cada capsa conté una proposta de treball amb un repte a assolir. El grup s’autogestiona el temps per arribar a la conclusió i/o producció final. Quan es finalitza la proposta es comparteix el resultats amb la resta de grups i cada infant s’autoavalua.

Ens permeten el desenvolupament del currículum. Les propostes de treball afavoreixen el desenvolupament de les competències transversals en l’infant: competència digital, aprendre a aprendre i iniciativa personal,  però amb una mirada globalitzadora del currículum d’educació primària.

Amb aquesta metodologia de treball  promovem la investigació, l’experimentació, la construcció de coneixement i l’adquisició de les competències.

Llegeix més»

ROBOTS BLUEBOTS

TREBALLEM L’ORIENTACIÓ ESPACIAL AMB ELS ROBOTS BLUEBOTS
Els Castanyers i els Roures han treballat durant les darreres setmanes l’orientació espacial mitjançant els robots BlueBots.
Per treballs cooperatius han creat diferents circuits amb la finalitat d’anticipar-se espacialment al recorregut que hauran de fer de forma lúdica.

 

Video Castanyers

Video Roures

LECTURES PER SANT JORDI

DURANT EL MES D’ABRIL, ELS NENS I NENES DE LA CLASSE LES OLIVERES, RECOMANARAN LLIBRES  ALS SEUS I SEVES COMPANYS/ES DE L’ESCOLA.

ESPEREM QUE GAUDIU TOTS/ES D’AQUESTS LLIBRES QUE TANT ELS HA AGRADAT.

VISITA DE SABRINA KRAUS

EL DIVENDRES PER CELEBRAR EL DIA DE LA DONA ENS VA VISITAR LA SABRINA KRAUS, ESCRIPTORA I COL.LABORADORA DE LA FUNDACIÓ JANE GOODALL. 

Els nens i nenes de les classes de 2n i 4t van aprendre moltes coses sobre qui era i qué va fer la primatòloga Jane Goodall  sobre l’estudi dels “chimpas” a Tanzània, mitjançant el llibre que ha escrit la Sabrina adreçat als nens i nenes de 1r a 6è.

https://photos.app.goo.gl/Xu4sKZX5ubh8TLH59

 

 

 

 

 

 

En aquest enllaç podeu entrar a la pàgina de la Fundació Jane Goodall

http://www.janegoodall.es/es/misionehistoria.html