JA HEM ARRIBAT!!!!

Els i les alumnes de 6è ja hem arribat a l’Estartit i ens ha donat temps de banyar-nos a la piscina de l’hotel. Mireu com n’estem de fresquets i fresquetes!!!!!

Capses d’aprenentatge

Les CAPSES D’APRENENTATGE son propostes de treball guiat i globalitzat que configuren una de les metodologies de treball cooperatiu.

Cada capsa conté una proposta de treball amb un repte a assolir. El grup s’autogestiona el temps per arribar a la conclusió i/o producció final. Quan es finalitza la proposta es comparteix el resultats amb la resta de grups i cada infant s’autoavalua.

Ens permeten el desenvolupament del currículum. Les propostes de treball afavoreixen el desenvolupament de les competències transversals en l’infant: competència digital, aprendre a aprendre i iniciativa personal,  però amb una mirada globalitzadora del currículum d’educació primària.

Amb aquesta metodologia de treball  promovem la investigació, l’experimentació, la construcció de coneixement i l’adquisició de les competències.

Llegeix més»

ROBOTS BLUEBOTS

TREBALLEM L’ORIENTACIÓ ESPACIAL AMB ELS ROBOTS BLUEBOTS
Els Castanyers i els Roures han treballat durant les darreres setmanes l’orientació espacial mitjançant els robots BlueBots.
Per treballs cooperatius han creat diferents circuits amb la finalitat d’anticipar-se espacialment al recorregut que hauran de fer de forma lúdica.

Video Castanyers

Video Roures

LECTURES PER SANT JORDI

DURANT EL MES D’ABRIL, ELS NENS I NENES DE LA CLASSE LES OLIVERES, RECOMANARAN LLIBRES  ALS SEUS I SEVES COMPANYS/ES DE L’ESCOLA.

ESPEREM QUE GAUDIU TOTS/ES D’AQUESTS LLIBRES QUE TANT ELS HA AGRADAT.

VISITA DE SABRINA KRAUS

EL DIVENDRES PER CELEBRAR EL DIA DE LA DONA ENS VA VISITAR LA SABRINA KRAUS, ESCRIPTORA I COL.LABORADORA DE LA FUNDACIÓ JANE GOODALL.

Els nens i nenes de les classes de 2n i 4t van aprendre moltes coses sobre qui era i qué va fer la primatòloga Jane Goodall  sobre l’estudi dels “chimpas” a Tanzània, mitjançant el llibre que ha escrit la Sabrina adreçat als nens i nenes de 1r a 6è.

En aquest enllaç podeu entrar a la pàgina de la Fundació Jane Goodall

El gran llibre dels super poders

LA CLASSE DE LES AMETLLES HAN FET EL PROJECTE DELS SUPERHEROIS I SUPERHEROÏNES!!!

La classe de les ametlles vem decidir que voliem fer el projecte dels superherois i de les superheroïnes. Aquest projecte ha tingut dues parts: la primera on vem investigar quins superherois i quines superheroïnes hi ha, com són, com van vestits, quins super poders tenen… després de veure que aquests super poders només existeixen a les pel·licules i als còmics, gràcies al llibre “El gran llibre dels super poders” vem començar la segona part dels projecte. En aquesta segona part, vem treballar les emocions, veient quins super poders tenen els altres i quins són els nostres super poders. Aquest vídeo mostra una petita part del nostre projecte. Les ametlles esperem que us agradi tant com a nosaltres!!!

DIJOUS GRAS O LLARDER

DIJOUS GRAS O LLARDER…

Tradicionalment el dijous llarder o dijous gras és el primer dia del Carnaval o Carnestoltes,tot i que actualment en nombroses poblacions la festa s’ha ampliat en el nombre de dies de celebració. És tradició prendre la botifarra d’ou en aquest dia a més d’altres de semblants com la blanca o la negra. També és costum prendre truita de botifarra. A l’hora d’esmorzar, per postres o per berenar, en els carnavals més autòctons es menja la coca de llardons

AQUEST MATÍ ELS NENS I NENES DE LES CLASSES “GARROFERS” I “OLIVERES” HAN FET I GUARNIT TRUITES I PER LA TARDA SE LES HAN MENJAT!!!