NO a la llei ‘Aragonès’. Manifestació: diumenge 17N, 12 h.

NO a la privatització dels serveis públics

La Llei Aragonès és una amenaça per a l’educació, la salut i els serveis socials.

Sense blindar o impedir l’afany de lucre en els serveis a les persones, la Generalitat de Catalunya vol aprovar el projecte de llei de contractes de serveis a les persones que és molt criticat per part de diversos col·lectius i entitats perquè hi veuen que el seu fi és la privatització de serveis fonamentals.

El diumenge, 17 de novembre a les 12 hores, la plataforma #AturemLaLleiAragonès convoca una manifestació que s’iniciarà a la seu del Departament d’Economia de la Generalitat per protestar contra aquest projecte.

? MANIFESTACIÓ   #17nAturemLaLleiAragonès
? Diumenge, 17 de novembre  ? 12 hores
? Departament d’Economia (BCN). Rambla de Catalunya 19-21, Barcelona.

Fa uns mesos va saltar la veu d’alarma sobre aquesta llei que el Parlament està a punt d’aprovar i que, per primera vegada, permetrà que les empreses privades gestionin serveis fins ara públics, com:

• L’educació preescolar (P3, P4 i P5).
  • Els serveis sanitaris de pediatria, ginecologia i bancs de sang.
  • Serveis socials com el Servei d’Ocupació.
  • Aquests són només alguns dels més de 200 serveis que aquesta llei permetrà externalitzar.
  • Són sectors altament feminitzats, la qual cosa implica que les treballadores que es veuran afectades per l’externalització d’aquests serveis seran majoritàriament dones.

Per això, entitats, col·lectius i persones vinculades als sectors sanitaris, socials i educatius sortim al carrer per recordar al Govern que la millor manera de protegir els serveis bàsics de les grans multinacionals és impedint que aquests serveis acabin d’empreses privades.

Per defensar els nostres drets fonamentals, des de l’AFA ens afegim a la convocatoria:

La plataforma #AturemLaLleiAragonès está conformada, entre otras entidades, por la FaPaC, Federació d’associacions de mares i pares d’alumnes de Catalunya de la qual l’AFA es membre.

Des de la comissió de defensa de l’escola pública i acció social de l’AFA, invitem a participar a la manifestació.

Comissió DEPAS. AFA de l’escola Turó del Cargol.