L’AFA invita a participar a la SEGONA TROBADA VERS LES ESCOLES FEMINISTES

La comissió de coeducació i feminismes de l’AFA invita a participar a la Segona trobada vers les escoles feministes que, el proper dissabte, 16 de novembre de 2019, es celebrarà a l’escola Pegaso.

Desprès l’èxit de la primera, celebrada a l’abril, aquesta segona trobada és una proposta educativa que busca la transformació social, l’emancipació de les persones i tornar a posar la vida al centre des de i per a l’escola pública.

Es volen repensar metodologies, continguts, objectius i tot allò que afecta l’educació pública a partir d’una perspectiva feminista, ecologista, antiracista, anticapacitista i, en definitiva, des d’una perspectiva veritablement transformadora.

Si la Primera trobada vers les escoles feministes va servir per començar a construir un espai de treball i organització a partir de sis eixos o coordenades de reflexió (cos, identitat, comunitat, vida, pensament, educació pública), la Segona trobada vers les escoles feministes pretén traslladar la reflexió a l’acció amb un fòrum de tallers, xerrades i experiències que ajudin a materialitzar el camí vers les escoles feministes.

Inscriu-te!!!!

Comissió de coeducació i feminisme, AFA Turó del Cargol.