Infants, pantalles i xarxes socials

Les AFA (Associacions de Famílies d’Alumnes) de les escoles públiques de Gràcia estem preocupades per la dependència creixent de les pantalles i xarxes socials que observem en els infants, adolescents i joves, i com això els afecta en el seu creixement i socialització.
Volem convidar a la comunitat educativa dels nostres barris a reflexionar sobre quines són les millors edats per usar les pantalles i xarxes socials, i fer propostes per emplaçar a accions col·lectives per acompanyar l’alumnat d’escoles i instituts en l’ús d’aquestes tecnologies.És per això que adrecem aquesta enquesta especialment a les famílies dels darrers cursos de primària i dels primers de secundària dels centres públics de Gràcia amb l’objectiu de crear una comissió per impulsar aquest debat col·lectiu. I també instar les autoritats educatives a prohibir l’ús de mòbils dins dels centres de primària i secundària i a garantir una educació activa en aquest àmbit.

Aquí trobareu l’enquesta que us animem a respondre: https://forms.gle/guhiFYCtLXURqG1r7

Per posar-vos en contacte amb nosaltres: coordiafasdegracia@gmail.com