FESTA de la inclusió i benvinguda al curs 2023-2024

El proper dissabte 21 d’octubre se celebrarà la festa de la inclusió i benvinguda al curs 2023/2024 (la festa de benvinguda a I3 ampliada amb moltes sorpreses, sense perdre tradicions com ara l’entrega dels clauers en forma de cargol per als més petits que han arribat a l’escola).

Aquest any, la comissió convidada serà, per tant, la d’inclusió. Hi hauran jocs inclusius, tallers (els infants que vulguin participar en un dels tallers creatius han portar una caixa de cereals), concert de música i sopar de carmanyola, juntament amb l’acte de presentació de la comissió d’inclusió fundada el curs passat i amb un munt d’energia per tirar endavant!

Us esperem a totes les famílies a partir de les 15 h al pati de l’escola (entrada per c/Sant Cugat).

Comissió de festes de l’AFA.