TORREM TORREM CASTANYES

Al Turó som molt de celebrar! I la Castanyada és una d’aquelles festes que ens fa especial il·lusió perquè és una de les primeres del curs, perquè les famílies entren a l’escola a torrar castanyes i perquè ens reunim tota la comunitat per celebrar-ho. El passat dimarts, com cada any, la comunitat de petites i petits vam passar un dia especial: al matí vam sortir al roure dels voltants de l’escola a gaudir del conte de la Maria Castanyera, després vam portar les castanyes a les famílies voluntàries perquè ens les torressin a la voreta del foc, i a la tarda vam gaudir de diversos balls amb cançons molt castanyeres i vam lluir les corones que ens hem fet per a l’ocasió. Ah! I ens vam cruspir les castanyes, és clar!

Gràcies a les famílies per fer-ho possible un any més!