Dia europeu de les llengües

Avui, dimecres 26 de setembre de 2018, es celebra El Dia Europeu de les Llengües.

Nosaltres ho hem volgut celebrar fent un vídeo on es mostren algunes de les llengües que parlen els nens i nenes de la nostra escola. En aquest vídeo podem veure alguns dels nostres alumnes dient-nos el lema de l’escola en diferents llengües.

Podeu veure’l aquí o mitjançant un descodificador de codi QR.  Aquest codi QR estarà penjat al nostre twitter i facebook, així com en alguns dels accessos a l’edifici del centre. Podeu buscar-lo i jugar amb nosaltres!!

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *