BENVINGUTS/DES A LA NOSTRA ESCOLA

DIES DE PORTES OBERTES

Dies de PORTES OBERTES: 9 de març a les 11:30h i el 14 de març a les 15:15h. Si no pots venir aquests dies, també us podem atendre el dijous 21 i el dijous 28 de març envia’ns un e-mail i concretarem hora. Us esperem!!!! #escolatorrebarona

Programem amb LEGO WEDO 2.0

Reptes cooperatius a 5è

Les classes de 5è estem treballant l’educació física d’una forma diferent, motivadora i cooperativaHem de superar reptes proposats pel mestre mitjançant unes fitxes explicatives. Hi ha reptes de tot tipus: saltem, creuem rius contaminats, fem figures amb el nostre cos o, fins i tot, volem amb una catifa màgica. Hem de treballar en equip, esbrinar la solució i executar-la cooperativament.

Ens està agradant molt!!!

Podeu veure més fotos aquí.

Corrent elèctric a 6è

Els nens i nenes de van aprendre com viatja l’electricitat entre els cossos de forma competencial, d’ una manera manipulativa i engrescadora per tal d’assimilar els continguts de forma significativa . Vam fer 3 experiments senzills, amb globus, papers lleugers i van observar el què passava per posteriorment fer debat del què creien que havia passat. S’ho van passar molt bé!!! Si voleu veure més fotos entreu a la pestanya de fotos o al bloc del segon cicle.

Apadrinament Lector

El projecte de Padrins i Fillols consisteix en anomenar alumnes grans “padrins de lectura” d’alumnes més petits que són els seus “fillols de lectura” i, que com fan els padrins, tenen cura del petit o petita fillol/-la ajudant-lo a llegir, explicant-li contes… creant un ambient cooperatiu i una relació d’afectivitat per a l’ensenyament-aprenentatge.

Los aviones

Los alumnos de segundo estamos trabajando dentro de la unidad didáctica los aviones. Raúl, un papa de la clase que es controlador aéreo, ha venido a explicarnos en qué consiste su trabajo.

Simulacre d’emergència 2018

Avui, 5 de desembre, mentre tots els nens i nenes feien classe, cadascú a la seva aula, l’alarma d’incendis va sonar, senyal d’un nou simulacre d’emergència. Tots els cursos van seguir el protocol marcat en aquest cas i es van dirigir de manera ordenada i ràpida cap al pati, punt de trobada en aquest tipus de situacions. El temps de durada de l’evacuació dels edificis va ser de 2 minuts i 35 segons. Prova superada!

New unit, new project!!

A 4t de Primària en l’àrea d’anglès hem començat la nova unitat i estem preparant una activitat molt motivadora i divertida que us mostrarem en unes setmanes. Per dur-ho a terme, hem estat treballant de manera cooperativa i estem aprenent molt amb les idees de tots els companys i companyes de la classe. La nostra teacher està molt contenta per la feina ben feta. Congratulations boys and girls! Si voleu saber més informació entreu al bloc d’anglès!!!

Concert de Santa Cecília

El 22 de novembre vàrem celebrar el dia de Santa Cecília (Dia de la Música) a l’escola.

Alguns dels nostres alumnes van actuar davant la resta de companys/es i ens van mostrar les seves habilitats tocant el piano o cantant. Ho van fer molt bé!!

Podeu veure el vídeo i les fotos accedint a l’apartat fotos de la plataforma.