Novetats preinscripció

NÚMERO A PARTIR DEL QUAL S’ORDENARAN LES SOL·LICITUDS DE PREINSCRIPCIÓ EN CAS D’EMPAT:

(SORTEIG EFECTUAT EL 05/05/2021)

Més informació del procés de preinscripció aquí

Sortida a Cal Ganxo

Els dies 27 d’abril (5èB) i 29 d’abril (5èA), els nens i nenes de 5è han anat a Cal Ganxo per fer una activitat: “Els barrancs de l’àliga cuabarrada”. L’objectiu ha sigut conèixer les característiques d’una de les espècies més emblemàtiques del Parc del Garraf. Podeu veure les fotos aquí.

Erasmus de professorat

La nostra escola participa en un Erasmus de professorat amb Brussel·les, que són els coordinadors del projecte. De la mà dels representants de la Walònia estem treballant estratègies per fomentar l’autonomia dels infants.

Durant els dies 9, 10, 11 i 12 de març de 2020 vam rebre la visita i l’observació de les mestres de Bèlgica que es va haver d’acabar de forma precipitada per motiu de la pandèmia. Tant de bo que els puguem tornar la visita en un temps no massa llunyà!!! Cliqueu sobre la imatge per veure’n més detalls.

Visitem la biblioteca

Els alumnes de 6è hem anat a la biblioteca municipal R. Fernández Jurado per aprendre a buscar informació, tant de forma telemàtica com manual, entre la multitud de llibres que hi ha. Per grups, hem descobert un missatge amagat molt interessant!! Cliqueu aquí per veure les fotos.

Catadors professionals d’oli

El dia 9 d’abril els nens i nenes de 6è vam ser catadors professionals d’oli. Vam aprendre a olorar i degustar diferents olis i vam arribar a la conclusió que l’oli d’oliva verge extra és el més saludable. Ha estat una gran experiència. Podeu veure algunes imatges aquí.

Dia de mona per acabar el trimestre

Com és tradició, tot adaptant-nos a la normativa Covid, els nens i nenes de l’escola han fet la seva mona per deixar enrere el segon trimestre i preparar-se amb forces pel tercer. Bones vacances a tothom!! Podeu veure algunes fotos aquí.

Sortida de 4t a l’Olla del Rei

Els nens i nenes de 4t hem anat a l’Olla del Rei. Hem après coses molt interessants sobre la importància de no contaminar el nostre entorn i com aquest fet condiciona directament la vida de la flora i la fauna més propera a nosaltres. Podeu veure algunes imatges de la sortida aquí.

Erasmus+ concedit

L’escola ha aconseguit un projecte Erasmus+ que dura fins l’any 2027.

Ja s’ha rebut la confirmació del Ministerio i la felicitació per la fita aconseguida, ens desitgen una fructífera participació en el programa Erasmus+ 2020-2027 i que segueixi contribuint a la internacionalització del nostre centre i a la millora educativa.

L’escola Torre Barona segueix endavant amb un projecte plurilingüe consolidat i oferint una educació de qualitat pel nostre alumnat.

Let’s learn together!!!

Torre Barona: Escola Plurilingüe

La nostra escola segueix en la línia de formar-se per seguir sent una escola plurilingüe.

Aquest és el tercer curs des de l’inici en el programa GEP, curs en el que estem aplicant millores i modificacions en àrees curriculars i estem obtenint els resultats de la implementació del programa en les produccions orals i escrites dels i les nostres alumnes.

Ara l’escola participa de forma activa en la Xarxa d’Equips Directius de Centres GEP on compartim i ens enriquim dintre del marc del programa amb les aportacions dels centres participants. Es tracten aspectes com la gestió, el potencial educatiu i l’impacte en l’alumnat i el centre, i es reflexiona sobre aspectes concrets del programa a partir dels interessos i les necessitats de cada centre participant.

Let’s learn together!!

Tasques dels alumnes de la Casa d’Oficis VIII

Cliqueu l’enllaç i veureu una petita presentació de les tasques que els alumnes de la Casa d’Oficis VIII han realitzat a l’escola.

Ens agraeixen l’acolliment i el bé que han estat aquests dies entre nosaltres.

Els volem dir que per a nosaltres també ha estat un plaer tenir-los a casa nostra i que pensem que cal afavorir tots els espais del centre per a que siguin àmbits educatius d’aprenentatge.

Mireu que bonica ha quedat la nostra escola!!!!!

Casa d’Oficis VIII (Torre Barona)