BENVINGUTS/DES A LA NOSTRA ESCOLA

1st Grade English Corners

Els nens i nenes de 1r hem començat a fer racons a l’àrea d’anglès. Aquests racons estan dividits en diferents temàtiques, on treballem totes les destreses lingüístiques, com són: writing, reading, listening and speaking. Ens ho passem molt bé!

Welcome Tamar!!

Aquesta setmana ha arribat a l’escola la Tamar, l’auxiliar de conversa en llengua anglesa que ens acompanyarà durant aquest curs. Aquí us deixem un vídeo que ens ha fet per presentar-se a tota la comunitat educativa. Welcome!!

Making Christmas

Als cursos de cinquè hem explorat i descobert les possibilitats de la veu com a instrument i les diverses agrupacions vocals amb “Making Christmas” Pentatonix. Els ha entusiasmat!

ANEM A L’HORT! (P3)

P3 HEM COMENÇAT L’ACTIVITAT DE L’HORT

Ja hem començat  a anar a l’hort, és molt interessant perquè podem veure com creixen les hortalisses que planten els nostres companys d’escola.

Nosaltres també hem plantat en uns testos reciclats amb ampolles d’aigua.

Hem plantat ENCIAMS!!. Ha estat molt divertit perquè ara el plantell és molt petitet  però si anem a regar cada setmana i cuidem les nostres plantetes, segur que es fan molts grans.

A veure si tenim sort i les podem  menjar, sinó, ben segur que hem après moltes coses sobre la natura.

Podeu veure les fotos AQUÍ.

Problemes interactius

Els alumnes i les alumnes de 3r estem fent problemes utilitzant les noves tecnologies.

Amb els codis QR distribuïts per la classe entrem a les diferents activitats proposades per les nostres mestres.

Halloween a la nostra escola

Aquest any a l’assignatura d’anglès hem treballat Halloween a través de les noves tecnologies. Les nostres mestres, de 1r fins a 6è, ens han preparat unes activitats molt divertides. Hem gaudit molt!

Castanyada

Tot i que no ho podem fer com ens hauria agradat, a l’escola estem celebrant la festa de La Castanyada. Aquest matí hem rebut la visita de la castanyera i del castanyer i aquesta tarda berenarem al pati. Cliqueu aquí per veure algunes fotos.

Bona Castanyada a tothom!!!

Me behind the mask!

Els nens i nenes de 5è hem començat l’assignatura d’anglès amb molta força! És per això que hem realitzat una tasca de presentació on repassem gran part dels continguts treballats a 4t.

En primer lloc, hem fet un dibuix de nosaltres mateixos, on afegim una mascareta molt ben decorada, la qual es pot moure per descobrir qui s’amaga a sota d’aquesta. A continuació, hem escrit diferents pistes sobre la nostra vida, la nostra edat, les assignatures preferides, què ens agrada fer al temps lliure, la nostra família, etc. Per últim, a la classe, hem jugat al joc de Who is who? per descobrir a qui feien referència totes aquestes pistes. Ha sigut una activitat on hem pogut treballar totes les destreses lingüístiques, com són: l’escriptura, la lectura, l’escolta i la parla en anglès.

Aquí us deixem unes fotos del resultat final! Esperem que us agradin tant com a nosaltres.

SCOLAREST EMOTION

En aquest curs tant i tant “ATÍPIC” arriba a les escoles SCOLAREST EMOTION!!!!

Amb  molt d’entusiasme i amb motiu del dia INTERNACIONAL DE CONSCIENCIACIÓ SOBRE LA PERDUA I EL MALBARATAMENT ALIMENTARI volem iniciar el nostre projecte amb una activitat de sensibilització als nostres alumnes, a la comunitat educativa i a les famílies.

L’equip de monitors i monitores explicarà als alumnes el compromís individual de minimitzar el malbaratament alimentari, assumint la responsabilitat de menjar-se les quantitats adequades i evitar llençar cap resta de menjar apte pel consum a les escombraries.

Comencen les classes d’Educació Física!!

Aquesta setmana ja hem començat les classes d’Educació Física. L’administració de gel hidroalcohòlic, l’adaptació de les activitats i l’aplicació de les normes higièniques bàsiques formaran part del nostre dia a dia durant aquest curs.

També hem preparat un sac de material exclusiu per cada un dels grups “bombolla” de l’escola.

Salut i activitat física per a tothom!!!

Mesures de seguretat al servei de menjador

El menjador també s’ha preparat per implementar les mesures de seguretat necessàries i així poder seguir oferint el servei, tot protegint la seguretat de tos i totes… El funcionament en diversos torns i respectar la distància de seguretat en són un exemple.

Primer dia del curs superat!!

Tot i el neguit i la incertesa amb la que tota la comunitat educativa (escola i famílies) afrontàvem la tornada presencial dels nens i nenes a l’escola, s’ha superat amb èxit. Tothom ha comprès la necessitat dels controls de temperatura i rentada de mans a les entrades i accessos del centre i s’han respectat les mesures de seguretat previstes. Gràcies a tots i a totes per fer-ho possible!! Bon curs a tothom!!

Mesures COVID

L’escola es prepara per garantir la seguretat de tothom. Estem senyalitzant els carrils de circulació (entrades, sortides i desplaçaments interns).