BENVINGUTS/DES A LA NOSTRA ESCOLA

Apadrinament Lector.

El projecte de Padrins i Fillols consisteix en anomenar alumnes grans “padrins de lectura” d’alumnes més petits que són els seus “fillols de lectura” i, que com fan els padrins, tenen cura del petit o petita fillol/-la ajudant-lo a llegir, explicant-li contes… creant un ambient cooperatiu i una relació d’afectivitat per a l’ensenyament-aprenentatge.

Los aviones.

Los alumnos de segundo estamos trabajando dentro de la unidad didáctica los aviones. Raúl, un papa de la clase que es controlador aéreo, ha venido a explicarnos en qué consiste su trabajo.

Simulacre d’emergència 2018

Avui, 5 de desembre, mentre tots els nens i nenes feien classe, cadascú a la seva aula, l’alarma d’incendis va sonar, senyal d’un nou simulacre d’emergència. Tots els cursos van seguir el protocol marcat en aquest cas i es van dirigir de manera ordenada i ràpida cap al pati, punt de trobada en aquest tipus de situacions. El temps de durada de l’evacuació dels edificis va ser de 2 minuts i 35 segons. Prova superada!

New unit, new project!!

A 4t de Primària en l’àrea d’anglès hem començat la nova unitat i estem preparant una activitat molt motivadora i divertida que us mostrarem en unes setmanes. Per dur-ho a terme, hem estat treballant de manera cooperativa i estem aprenent molt amb les idees de tots els companys i companyes de la classe. La nostra teacher està molt contenta per la feina ben feta. Congratulations boys and girls! Si voleu saber més informació entreu al bloc d’anglès!!!

Concert de Santa Cecília

El 22 de novembre vàrem celebrar el dia de Santa Cecília (Dia de la Música) a l’escola.

Alguns dels nostres alumnes van actuar davant la resta de companys/es i ens van mostrar les seves habilitats tocant el piano o cantant. Ho van fer molt bé!!

Podeu veure el vídeo i les fotos accedint a l’apartat fotos de la plataforma.

Anem al Circ

Enguany el centre d’interès de l’escola és El Circ i per això avui hem marxat tots a veure l’espectacle del Circ Raluy, ens ho hem passat molt bé!!

Podeu veure les fotos clicant a la imatge.

Tallers de robòtica

Ja hem començat els tallers de robòtica amb l’alumnat d’Educació Primària.
Durant aquestes sessions ens iniciarem en la programació utilitzant recursos senzills i adaptats als diferents nivells. Treballem, entre altres, amb l’Scratch Junior, Lego WeDo 2.0 i Scratch.
Podeu veure algunes fotos i vídeos clicant a la… Llegeix més»

Dia europeu de les llengües

Avui, dimecres 26 de setembre de 2018, es celebra El Dia Europeu de les Llengües.

Nosaltres ho hem volgut celebrar fent un vídeo on es mostren algunes de les llengües que parlen els nens i nenes de la nostra escola. En aquest vídeo podem veure alguns dels nostres alumnes dient-nos el lema de l’escola en diferents llengües.

Podeu veure’l aquí o mitjançant un descodificador de codi QR.  Aquest codi QR estarà penjat al nostre twitter i facebook, així com en alguns dels accessos a l’edifici del centre. Podeu buscar-lo i jugar amb nosaltres!!

Reunions de famílies!!!

Benvolgudes famílies,

Us convoquem a les reunions d’inici de curs, al gimnàs de l’escola a les 16:45h.

– Dijous, 4 d’octubre: P3

– Dijous, 27 de setembre: P4 i P5

– Dilluns, 24 de setembre: Primer cicle (1r, 2n i 3r)

– Dimecres, 3 d’octubre: Segon cicle (4t, 5è i 6è)

Hi haurà servei d’acollida,

Us hi esperem!!!

Bon inici de curs 2018-2019!!

Us esperem el dia 12 de setembre, de 9 a 9:30h les famílies podreu entrar a l’escola per acompanyar els vostres fills/es.

Us detallem la organització per aquest dia:

– Les famílies dels alumnes de P4, P5 podran entrar a les classes.
Les famílies de 1r i 2n haureu de pujar al vostre pati.
Les famílies de 3r es trobaran al pati d’infantil.
– Les famílies de 4t, 5è i 6è es trobaran a la pista.
Recordem que els alumnes de 1r, 2n i 3r entren per la porta de l’Avinguda Lluís companys, número 2 i els alumnes de 4t, 5è i 6è ho fan per la porta situada al costat de l’escola Can Roca.