BENVINGUTS/DES A LA NOSTRA ESCOLA

Me behind the mask!

Els nens i nenes de 5è hem començat l’assignatura d’anglès amb molta força! És per això que hem realitzat una tasca de presentació on repassem gran part dels continguts treballats a 4t.

En primer lloc, hem fet un dibuix de nosaltres mateixos, on afegim una mascareta molt ben decorada, la qual es pot moure per descobrir qui s’amaga baix d’aquesta. A continuació, hem escrit diferents pistes sobre la nostra vida, la nostra edat, les assignatures preferides, que ens agrada fer al temps lliure, la nostra família, etc. Per últim, a la classe, hem jugat al joc de Who is who? per descobrir a qui feien referència totes aquestes pistes. Ha sigut una activitat on hem pogut treballar totes les destreses lingüístiques, com són: l’escriptura, la lectura, l’escolta i la parla en anglès.

Aquí us deixem unes fotos del resultat final! Esperem que us agradin tant com a nosaltres.

SCOLAREST EMOTION

En aquest curs tant i tant “ATÍPIC” arriba a les escoles SCOLAREST EMOTION!!!!

Amb  molt d’entusiasme i amb motiu del dia INTERNACIONAL DE CONSCIENCIACIÓ SOBRE LA PERDUA I EL MALBARATAMENT ALIMENTARI volem iniciar el nostre projecte amb una activitat de sensibilització als nostres alumnes, a la comunitat educativa i a les famílies.

L’equip de monitors i monitores explicarà als alumnes el compromís individual de minimitzar el malbaratament alimentari, assumint la responsabilitat de menjar-se les quantitats adequades i evitar llençar cap resta de menjar apte pel consum a les escombraries.

Comencen les classes d’Educació Física!!

Aquesta setmana ja hem començat les classes d’Educació Física. L’administració de gel hidroalcohòlic, l’adaptació de les activitats i l’aplicació de les normes higièniques bàsiques formaran part del nostre dia a dia durant aquest curs.

També hem preparat un sac de material exclusiu per cada un dels grups “bombolla” de l’escola.

Salut i activitat física per a tothom!!!

Mesures de seguretat al servei de menjador

El menjador també s’ha preparat per implementar les mesures de seguretat necessàries i així poder seguir oferint el servei, tot protegint la seguretat de tos i totes… El funcionament en diversos torns i respectar la distància de seguretat en són un exemple.

Primer dia del curs superat!!

Tot i el neguit i la incertesa amb la que tota la comunitat educativa (escola i famílies) afrontàvem la tornada presencial dels nens i nenes a l’escola, s’ha superat amb èxit. Tothom ha comprès la necessitat dels controls de temperatura i rentada de mans a les entrades i accessos del centre i s’han respectat les mesures de seguretat previstes. Gràcies a tots i a totes per fer-ho possible!! Bon curs a tothom!!

Mesures COVID

L’escola es prepara per garantir la seguretat de tothom. Estem senyalitzant els carrils de circulació (entrades, sortides i desplaçaments interns).

Preparant el nou curs 2020-2021

El personal del centre ja treballa per preparar el nou curs i fer que aquest sigui el més normal possible dins de l’excepcionalitat de la situació actual.

Us esperem aviat!!!

Novetats preinscripció: publicació de la llista de sol·licituds resoltes les reclamacions a 09/06/2020 i número de desempat

LLISTAT DE SOL·LICITUDS

Ja podeu consultar la llista de sol·licituds que han demanat el centre i l’ensenyament en primera
petició amb el barem resoltes les reclamacions a 09/06/2020:

Informe barem resoltes les reclamacions

NÚMERO DE DESEMPAT (SORTEIG 09/06/2020)

33.387

AQUEST ÉS EL NÚMERO A PARTIR DEL QUAL S’ORDENARAN LES SOL·LICITUDS EN CAS D’EMPAT

Escola a casa

Els nens i les nenes de P5, igual com la resta dels nostres companys/es de l’escola, estem estudiant online des de casa.

Això és una nova experiència per a nosaltres i les nostres famílies, que ens estan ajudant moltíssim amb les activitats que setmanalment ens envien des de l’escola. Aquestes activitats són molt variades i, sobretot, molt divertides. I a més a més, aprenem un munt de coses amb els materials de casa.

Durant aquests dies hem fet: pasta e sal, pintar amb xocolata, escriure un diari, contar amb diferents materials, hem fet un mòbil d’ocells, una titella, experiments, pintar ous, activitats d’anglès, de música, de psicomotricitat… i jugar i aprendre amb l’ordinador.

Us hem penjat un parell de vídeos que serveixen d’exemple de les moltes activitats que hem fet aquests dies amb molts tipus de materials. Al primer vídeo hem fet un Sudoku amb taps d’ampolles i al segon hem fet un quadre amb pinta ungles. (Per veure els vídeos heu d’entrar amb la contrasenya de l’escola a “fotos”)

Us volem agrair tot el vostre esforç per ajudar-nos a aprendre!