Els Patges Reials han arribat a l’escola

Aquest dilluns 19 de desembre hem rebut la visita dels Patges Reials a l’escola. Han arribat a primera hora mentre els rebíem com es mereixen. Més tard, hem anat classe per classe al gimnàs de l’escola i els hem pogut entregar les nostres cartes. Visca… Llegeix més»

L’escola a la Festa Major d’hivern

Vam començar la festa a l’Agrupació de cultura amb la xocolatada que ens van preparar per començar amb forces la cercavila pels carrers de la nostra ciutat. A la cercavila vam portar “La Barona” i vam ballar i ballar sense parar!!! Vam participar i gaudir… Llegeix més»

Assemblea de delegats/des

L’assemblea de delegats i delegades de l’escola està formada pels delegats i delegades de cada grup-classe des de 2n fins a 6è, un mestre i la cap d’estudis. L’assemblea la convoca la cap d’estudis amb una carta dirigida als delegats/des de classe amb els punts… Llegeix més»

Santa Cecília

El dimarts 22 de novembre vàrem celebrar el dia de Santa Cecília, patrona de ma música. Durant tot el matí, l’alumnat de primària ens va representar les danses que havien preparat durant les sessions de música:
1r: Ball de la castanya.
2n: Dansa russa.
3r: Osú.
4t: La cançó… Llegeix més»