TALLERS DE PLÀSTICA (E.I)

Durant el primer trimestre hem realitzat els tallers de plàstica internivells, és a dir, amb grups barrejats de nens i nenes de P3, P4 i P5. Els nens i nenes aprenen entre ells/elles, comparteixen, s’ajuden, col.laboren i valoren els esforços de tots/es els companys/es. Les… Llegeix més»

TALLER PICASSO

El primer trimestre està a punt d’acabar i els nens i nenes de 1r i 2n hem treballat en un racó de  plàstica a Picasso.
De Pablo Ruiz Picasso hem conegut període blau i el  període rosa. A més hem treballat una de les seves obres… Llegeix més»

Simulacre d’incendi i de confinament

Benvolgudes famílies,

Us informem que avui, 28 de novembre de 2016, al matí s’ha fet un simulacre de confinament a l’edifici d’Educació Infantil i un simulacre d’incendi a l’Edifici de Primària, processos treballats i explicats prèviament a mestres i alumnes.

Ja està aprovat en Consell Escolar el nostre Pla d’Emergència i cada any es faran simulacres per a la seguretat dels vostres fills i filles.