TALLERS DE PLÀSTICA 3r TRIMESTRE
16/04/18Ja hem començat els tallers de plàstica de l’últim trimestre del curs. Farem un peix, treballarem Matisse, pintarem sobre paper film, fem cares i un castell de sorra. Mireu les fotos de la primera sessió!
Ja hem començat els tallers de plàstica de l’últim trimestre del curs. Farem un peix, treballarem Matisse, pintarem sobre paper film, fem cares i un castell de sorra. Mireu les fotos de la primera sessió!
Aquí podeu veure les FOTOS dels racons de joc simbòlic del 3er trimestre. (P3, P4 i P5)
Com ja és tradició acabem el 2n trimestre amb l’excursió de la primavera: el Corredor ens espera cada any!! Ha fet un dia fantàstic i ho hem passat molt bé, hem pogut córrer, saltar, escalar, fer la croqueta i, en definitiva, gaudir de la muntanya i de toooots els companys i companyes de l’escola.
Mireu les fotos de la sortida de primavera!
Aquest passat divendres vam fer l’última sessió de JOC SIMBÒLIC del 2on trimestre. Podeu veure les fotos en aquest enllaç.
Aquí teniu un recull de fotografies on els nens gaudeixen i aprenen informàtica. Podem veure dels mes petits als més grans!
Fotos informàtica
Com ens estem fent grans, estem practicant les grafies dels números 8 i 9.
Ho fem de diferents maneres: amb plastilina, amb farina, pintura amb el dit o el pinzell, amb guix. Així doncs, fem diferents creacions a mesura que anem practicant.
Grafia 8-9
Aquí podeu veure les fotos de la mona que hem fet aquesta setmana…espero que hagin quedat boníssimes!!!
Fotos mona
Els alumnes de 5è hem realitzat un projecte sobre els romans. Hem investigat sobre la seva vida, cultura, societat, exèrcit, … Hem fet diferents activitats: mosaics, corones de llorer, ens hem vestit amb túniques i hem jugat als jocs dels nens romans, hem fet una… Llegeix més»
Aquí teniu un resum de fotografies de la visita al Passi on vam coneixer l’espai i vam plantar un enciam.
Fotos passi p5