Les receptes de cicle superior
29/10/19Sortida a Vallgorguina
25/10/19Els alumnes i mestres de Primària hem anat a Vallgorguina a passar el dia a la muntanya. Hem gaudit de la natura i de la bona companyia i hem tornat bruts, contents i amb les bosses plenes d’aglans i castanyes.
Cliqueu la imatge per veure les… Llegeix més»
Els alumnes de 3r visitem el Parc de Bombers de Mataró
17/10/19La visita que els nens i les nenes de 3r hem fet al Parc de Bombers de Mataró ha estat molt divertida i interessant. Hem conegut de molt a prop la tasca que fan els bombers i l’equipament que utilitzen. A més a més, ens han donat molts consells de prevenció i autoprotecció davant d’incendis. A les fotos ens veureu molt engrescats!
Colònies P5, 2n, 4t i 6è
27/05/19Els nens i nenes de 2n, 4t i 6è ja estan gaudint de les colònies des d’ahir. Els de P5, des d’avui.
En aquests enllaços anirem posant algunes fotos:
Dia 27/05/2019
Dia 28/05/2019
Dia 29/05/2019
SORTIDA RUKIMON (P3, P4 i 1r)
23/05/19Avui els infants de P3, P4 i 1er han fet una sortida ben especial, a veure els Rucs del Corredor on fan una feina per la conservació i manteniment d’aquests fantàstics animals. Els nens i nenes s’ho han passat molt bé, ho podeu veure a… Llegeix més»
Sortida Cosmocaixa Cicle Mitjà
21/05/19SardaMAT
08/05/19Dissabte passat va tenir lloc la ballada final del projecte SardaMAT, en el qual han participat els alumnes de 4t. Aquest any han vingut a la ballada també un grup d’experts de 5è i 6è. El divendres anterior, tots els alumnes de 4t, 5è i 6è vam fer una mostra de sardanes al pati de l’escola.
El dia de la ballada ens vam trobar al Parc Central, juntament amb alumnes de les escoles Balmes, GEM, Germanes Bertomeu, Mare de Déu de Lourdes i Escola Pia Santa Anna. Per colles vam anar entrant a plaça amb el Galop de SardaTIC. Un cop formades totes les rotllanes, vam ballar la sardana “Un drac ben panxo”, de Maria Mercè Navarro.
En acabar de ballar, els membres de la Federació d’Entitats Sardanistes i Dansa Tradicional Catalana de Mataró ens van repartir una medalla com a record d’aquest acte. Finalment vam berenar tots junts gràcies als supermercats Consum.
Podeu veure aquí el vídeo i les fotos de lña mostra i de la ballada final.
SORTIDA PRIMAVERA
12/04/19Avui hem pogut gaudir de la sortida de tota l’escola a la Font Picant de Cabrera. Els nens i nenes han gaudit del bosc, de la muntanya, del sol, del pica pica i el dinar. Primer i Segon, a més, han anat a la Font… Llegeix més»
Els alumnes de 5è anem a Can Fugarolas!
31/03/19El passat 18 de març els alumnes de 5è vam anar a Can Fugarolas a fer un tastet de circ. Vam poder pujar a dalt del trapezi, saltar al llit elàstic, fer malabars i equilibris amb pilotes gegants.
Si voleu veure les fotos clicequ AQUÍ





