Carnestoltes a 2n

Ahir va arribar el rei carnestoltes a l’escola. I cada dia ens diu que hem de venir amb algun complement o disfressa. El primer dia hem portat una peça de roba del papa o la mama.
Aquí teniu algunes fotografies per veure que també hem treballat… Llegeix més»

Les persones som animals?

A principis de trimestre, ens vam fer una pregunta a medi: les persones som animals? En la resposta tots no estàvem d’acord, alguns deien que si, d’altres que no… i d’altres que dubtàvem. Per això vam començar a investigar.
Hem llegit molts llibres sobre animals, hem… Llegeix més»

Sortida al Cim d’Àligues

Avui els nens i les nenes de cicle mitjà hem visitat el Cim d’Àligues, a Sant Feliu de Codines. És un lloc únic per aprendre les característiques i forma de viure de les aus rapinyaires. Ens han explicat les diferències entre les rapinyaires nocturnes i diürnes. Hem vist falcons, àguiles, aligots, gamarussos, òlibes, mussols, voltors … i un au especial: el secretari, a qui li agrada més caminar que volar i és una magnífica caçadora de serps.

A més a més, han volat ben a prop de nosaltres!!!!

Si cliqueu les imatges que van passant, veureu les fotografies ampliades!

La Gent Gran del Pla d’en Boet ens explica un conte.

Avui divendres 15 de febrer, dues persones que pertanyen al grup de la Gent Gran del Pla d’en Boet, han vingut a explicar-nos un conte als alumnes de 1r.

El conte que ens han explicat amb ajuda d’imatges projectades a la pissarra digital ha estat “La gallina dels ous d’or”.

Nosaltres com a agraïment, els hem regalat uns dibuixos i els hem ensenyat el ball de Carnestoltes.

Ha estat una experiència molt gratificant, on s’ha establert una relació molt maca entre la gent gran del nostre barri i els nostres infants, i per aquest motiu esperem repetir-la en properes ocasions!!!