CICLE SUPERIOR: SORTIDA A UNA COLÒNIA INDUSTRIAL

Avui els alumnes de Cicle Superior hem realitzat una sortida cultural a la Colònia Vidal de Puig-Reig per conèixer de primera mà les condicions de vida de les colònies industrials de Catalunya. Aquesta sortida ens ha ajudat a entendre la història i la forma de viure de principis del s. XX. La visita ha estat conduïda per un grup d’actors que han interpretar molt bé un paper que reflectia fidelment la llengua i les maneres de pensar de l’època. Ens han ensenyat els habitatges, els serveis, la fàbrica, l’escola i la forma de vida dels habitants de les colònies catalanes.

Cliqueu les fotografies que van apareixent per veure les imatges ampliades.

A 6è participem a l’Install Party 2020!

Aquest matí hem rebut una visita molt especial. La Míriam Berrocal, mestra de música de la nostra escola durant molts anys i que ara és un dels professionals que està al capdavant del Centre de Recursos Pedagògics del Maresme, ens ha proposat portar a terme un taller tot utilitzant l’eina de dibuixos de Google Docs per dissenyar els cartells dels centres educatius que participaran en l’Install Party d’enguany.

L’Install Party és una fira tecnològica que tindrà lloc per sisena vegada al TecnoCampus de Mataró el 6 de març. Hi haurà tot un seguit d’activitats per gaudir de la tecnologia: tallers, taules rodones, concursos, exposicions i moltes sorpreses. Quan anem a visitar-la us farem cinc cèntims de l’experiència.

De moment us deixem aquestes fotos del treball que vam fer amb els Chromebooks per dissenyar els cartells.

 

Dans in Vitro

Durant novembre i desembre els nens i nenes de 6è vam anar a fer un taller, al Centre Cívic de Mataró, de dansa contemporània.

La primera sessió va ser divertida: ens vam presentar tots a la mestra, aleshores vam estirar i vam començar els jocs.

El primer joc consistia a caminar per l’espai i moure’ns pel terra de manera lliure, també vam jugar al mirall,etc…, i vam anar cap a l’escola.

La segona sessió va ser encara millor que la primera. Primer de tot (com sempre) vam estirar, després en grups de 5 vam sortir a ballar a la “pista”.

Les dues sessions ens ho vam passar genial!!!!!

Ariadna i Aina, 6è A