CA L’ARENAS 1r
07/05/18Avui els nens i nenes de 1r hem anat a Ca l’Arenas a fer un taller sobre l’artista Eduard Alcoy.
Aquí podeu veure les fotos.
https://photos.app.goo.gl/KjTYZW9l6T3gop7y1
Avui els nens i nenes de 1r hem anat a Ca l’Arenas a fer un taller sobre l’artista Eduard Alcoy.
Aquí podeu veure les fotos.
https://photos.app.goo.gl/KjTYZW9l6T3gop7y1
Avui al matí els alumnes de primer ens ho hem passat d’allò més bé! Hem pogut jugar a parells o senars amb els nostres companys i companyes… tot i que encara hem de practicar perquè a vegades ens equivoquem!
Aquí podeu veure alguns vídeos i fotos.
Llegeix més»
Avui els nens i nenes de cicle inicial hem anat a la granja Can Gel de Canyamars. Primer hem fet un taller on hem posat a prova els nostres sentits, i després hem pogut donar de menjar a vaques i a vedells molts petits.
Ens ho… Llegeix més»

Els nens i nenes de primer aprenem a mesurar amb el metre. Avui ens hem mesurat per parelles, tot i que no ha estat una feina fàcil!
https://photos.app.goo.gl/TnYr5bE9AhA1r0JI2
Al llarg d’aquesta última setmana hem hagut de complir moltes ordres del rei carnestoltes. Aquí hi ha un recull d’imatges de la setmana, una mica estranya!
https://photos.app.goo.gl/hnMk1DKbkuMRDrPp1
El dimecres desprès del pati és una de les estones preferides dels nenes i nens de primer. És el dia de racons!
Aquí us deixem un recull d’imatges.
https://photos.app.goo.gl/ehdBfKpgryCGQ9Yv2
Després de la piscina i la disco d’ahir (entre altres activitats), de descansar i d’esmorzar, ja estan preparats per al darrer dia. Fa estona que estan gaudint de noves activitats.
En aquest enllaç trobareu la carpeta on anirem posant algunes fotos d’avui:
Colònies EP 3r dia
Després de les activitats d’ahir, de preparar les habitacions, dels àpats i del joc de nit, han descansat molt i s’han llevat com nous.
Un bon esmorzar i… a gaudir del nou dia! Avui amb millor temps.
En aquest enllaç trobareu la carpeta on anirem penjant algunes fotos del segon dia:
Avui els alumnes de Primària han marxat de colònies a Begues. Tot i la pluja, han sortit molt contents.
Ja han arribat a la casa i han començat les activitats.
En aquest enllaç trobareu la carpeta on anirem penjant al llarg del dia algunes fotos:
Avui els nens i nenes de cicle inicial hem començat el curset de piscina. Ens ha agradat molt i tenim moltes ganes de poder tornar el proper dimarts!
https://goo.gl/photos/2j1thjkKsU8EKVKQ7