Parells o senars?

Avui al matí els alumnes de primer ens ho hem passat d’allò més bé! Hem pogut jugar a parells o senars amb els nostres companys i companyes… tot i que encara hem de practicar perquè a vegades ens equivoquem!
Aquí podeu veure alguns vídeos i fotos.
Llegeix més»

TALLER PICASSO

El primer trimestre està a punt d’acabar i els nens i nenes de 1r i 2n hem treballat en un racó de  plàstica a Picasso.
De Pablo Ruiz Picasso hem conegut període blau i el  període rosa. A més hem treballat una de les seves obres… Llegeix més»