COMIAT DE L’ALESSANDRO
02/03/17Dimarts vam acomiadar a l’Alessandro ja que canvia d’escola. Aprofitem per desitjar el millor per ell i tota la seva família amb aquestes 4 fotos:
https://goo.gl/photos/hyCPU4gRTjfV26zU8
Dimarts vam acomiadar a l’Alessandro ja que canvia d’escola. Aprofitem per desitjar el millor per ell i tota la seva família amb aquestes 4 fotos:
https://goo.gl/photos/hyCPU4gRTjfV26zU8
Us deixem les fotos de la primera sessió de la PASTA DE SAL que hem fet a l’aula. Avui la Mercè ens ha preparat una nova recepta: farina, sal i una mica d’aigua. Aquest cop l’aigua ben especial ja que gràcies a un colorant és… Llegeix més»
Recopilació d’alguns videos de diferents activitats dels nens i nenes de la classe del Basilisc.
AQUAREL.LES https://youtu.be/JigEr_vW0Lo
RACONS NOVEMBRE https://youtu.be/s_hQSnWofdY
PRESENTACIÓ FARINA I SUCRE https://youtu.be/0UnYddyJK_k
SANTA CECÍLIA https://youtu.be/EZpEa7mDtO0
En aquest article podreu veure algunes fotos dels nens i nenes de P4 seguint les ordres d’en Carnestoltes. I també del dia de la truita. Que bé que ho hem passat!!!
https://goo.gl/photos/RU1Jr3ec2CwRFynG9
i a més a més, el mannequin challenge del dia dels superherois i superheroïnes!!
Llegeix més»
Per fi ha arribat el dia de les disfresses i hem pogut ensenyar la del Basilisc que els nens i nenes han realitzat amb molta il.lusió. Espero que sapigueu valorar tota la feinada primer prenent desicions en el procès de crear la disfressa i després aplicant multitud… Llegeix més»
Durant aquest mes de febrer també hem avançat amb els racons de l’hivern.
https://goo.gl/photos/uberUVKR6pGpVPnS8
I per fi ha arribat en Carnestoltes! L’hem rebut molt contents al pati tots els nens i nenes de l’escola.
Els alumnes de 6è ja han començat a fer-nos arribar les seves ordres.
Ens esperen uns dies de disbauxa i diversió!
https://goo.gl/photos/KbHLQS5sLLELzM7U8
El dia 30 de gener vam fer un acte conjunt tota l’escola per celebrar el Dia Escolar de la No violència I la Pau.
https://goo.gl/photos/EXqGXJ6PokwttgDT6
Vist que l’hivern ja està avançat i sembla que no vol nevar a Mataró avui (13 de febrer de 2017) hem portat la neu fins a la classe de P4. La Mercè ens ha portat la recepta màgica per tal de poder crear-la ràpidament. Ens… Llegeix més»
Aquesta vegada coneixem el número 1 a travès de la manipulació i la motricitat fina amb farina, cola cao, coco, pintura… hem anat fent el traç del número 1 en safates i després l’hem deixat plasmat en un paper per recodar aquesta activitat.
https://goo.gl/photos/gM8kwMGFHcZs5yyw8