DESCALÇAT AL BOSC
22/06/21L’escola ja s’ha acabat i per acomiadar aquest curs ho hem volgut fer d’una manera diferent. P3 i P4 avui hem anat al “Descalçat al bosc”. Una excursió totalment sensorial on els protagonistes eren els nostres peus.
Descalços hem caminat pel bosc i hem notat moltes… Llegeix més»


