P5 Som la classe del….

Hola famílies!
Aquesta primera setmana, els nens i nenes de p5 han triat el nom de la classe.
Després de les votacions, han comptat i mirat els números més grans i més petits…. finalment han descobert que seran la classe del nan PATUFET!
Benvinguts i benvingudes al nou… Llegeix més»

GELATINA P3

Ja fa unes dies a la classe de P3 vam preparar un berenar força saludable: GELATINA!! 😋
Vam poder llegir les instruccions i remenar ben remenat per aconseguir la gelatina. Vam poder veure la diferència de temperatures de l’aigua ja que en necessitàvem una mica de… Llegeix més»