PLA D’ORGANITZACIÓ DE CENTRE

Benvolgudes famílies,

A continuació us presentem el Pla d’organització de centre bàsic en el marc de la pandèmia COVID-19 presentat i aprovat en Consell Escolar el passat dijous 3 de setembre de 2020.

Aquest Pla recull els principis bàsics de seguretat i higiene i d’organització del centre a seguir durant aquest curs 2020-21. Per tant, és important que en feu una lectura pausada per tal d’estar preparats per iniciar el curs.

Cal tenir en compte que ha de ser un document viu que anirem adaptant a les mesures sanitàries del nostre territori.

El deixem “penjat” amb la resta de documents del centre i el trobareu al Menú del bloc.

Us esperem a tots i a totes preparats per engegar un nou curs escolar el proper 14 de setembre!

Atentament,

L’EQUIP DE MESTRES