Exposició “Mira, parla, actua: per una Tarragona sostenible”

El passat 2 de juny, un grup d’alumnes de 5è, en representació de la nostra escola, vam participar en la inauguració de l’exposició “Mira, parla, actua: per una Tarragona sostenible”, a l’Antic Ajuntament. En aquest acte, les diferents escoles de Tarragona van presentar els seus projectes i les seves idees per tal de transformar la seva escola, el seu barri i el seu entorn. Vam poder escoltar propostes molt interessants, i també vam explicar el resultat del nostre projecte, a partir del qual vam gravar un documental sobre el barri. L’exposició està oberta a tot el públic fins el proper 14 de juny.