Suport Vital Bàsic

El Consell Català de Ressuscitació (CCR), d’acord a les directrius de l’European Resuscitation Council (ERC) de el qual forma part, impulsa accions per formar els ciutadans en les habilitats per a fer front al problema que representa l’aturada cardíaca sobtat, la qual és responsable de més de 350.000 mort a l’any, fora dels hospitals, a Europa. Aquesta xifra a Catalunya suposa una mort sobtada cada dues hores i mitja, es a dir vora als 100 morts cada dia a Catalunya.

A la nostra escola disposem de varis mestres formats en Suport Vital bàsic els quals realitzen sessions de formació tant a nens com a els altres companys. També una vegada a l’any realitzem juntament amb altres escoles de la zona i d’Institut de Sant Pere i Sant pau el dia de l’aturada cardíaca en el qual ens reunim tots juntament amb el servei d’emergències de Tarragona. Els alumnes de l’ Institut realitzen un simulacre d’atenció per aturada cardio respiratòria.

més informació. Suport Vital Bàsic