Diagnosi

Per detectar els punts forts del centre a mantenir i potenciar, i els punts febles a millorar, cal fer una bona diagnosi.

L’objectiu de la diagnosi serà trobar aquells punts forts que el centre ja està fent correctament sobre l’ús de les tecnologies digitals i també trobar aquells aspectes en què el centre ha de millorar.

A la nostra escola hem realitzat una diagnosi amb el programa Selfie. Aquesta aplicació està desenvolupada per la Unió Europea i ajuda a fer una diagnosi sobre l’ús pedagògic de la tecnologia en un centre. Permet enviar enquestes personalitzades a l’alumnat i al professorat per veure la realitat digital de cada centre educatiu i donar les bases per elaborar una bona Estratègia Digital de Centre.