Respira i aprèn.

Respira i aprèn és una proposta que forma part del projecte de Teatre a les Escoles que s’està portant a terme des de l’IMET (Institut Municipal d’Educació de Tarragona) i amb el suport del CRP (Centre de Recursos Pedagògics del Tarragonès) en la formació del professorat i l’ICE (Institut de Ciències de l’Educació) en l’elaboració dels materials de treball.

La neuropedagogia com a camp de treball està començant a fer-se present en el coneixement  cada cop més específic de les funcions cerebrals i la relació amb el desenvolupament d’habilitats i aprenentatges, ens permet obrir noves vies e treballa a l’aula.

En relació a aquest projecte que ja està implantat a la nostra escola des de fa uns quants anys incentivant els mestres en el programa, destinant el temps d’assessorament kinesiològic i realitzant exercicis de relaxació des de  parvulari fins a sisè.

RESPIRA I APRÈN