Avaluació i millora

La comissió d’Estratègia Digital es reuneix diverses vegades al llarg del curs escolar. Durant aquestes reunions es parla de les activitats a realitzar en funció dels objectius acordats. Es planifiquen les activitats i es realitza una avaluació continuada de l’Estratègia Digital de Centre.

També es revisen els objectius establerts i es determina  el grau d’assoliment. Si es creu necessari, depenent de les característiques dels alumnes i dels mestres que imparteixen aquestes activitats es decideix ampliar o modificar les que es creguin oportunes.

A partir d’aquí, la Comissió d’Estratègia Digital del Centre ha d’encetar un procés de reflexió. Si és un dels primers cursos d’aplicació de l’Estratègia Digital, és possible que calgui revisar algun dels objectius, com ja hem dit abans, la seva definició, la seva temporització o canviar algunes de les activitats.

Si l’Estratègia Digital de Centre està arribant al final de la seva planificació, caldrà plantejar-se la diagnosi per actualitzar-la. Aquesta revisió i actualització implicarà un canvi en els objectius i en les activitats.