“Tertúlies Saludables” Progr. núm 8, (final 3a temporada) amb alumnes de 5èC

“Tertúlies Saludables” Progr. núm 8, (3a temporada)_3juny’16

Ja podeu tornar a ESCOLTAR els nois i les noies de l’escola que van anar a Ràdio SPSP, aquest divendres passat, per regalar-nos un “TERTÚLIES SALUDABLES” sobre “L’energia: sostenible, ús i abús”…
Segur que l’Aarón, l’Ainhoa, l’Amina, el David, l’Emily, l’Héctor, el Marcos i el Pablo de 5èC us enganxaran amb la seva simpatia…!! 😉

Ells han tancat la tercera temporada d’aquest programa pensat per ampliar l’abast del benefici pedagògic que suposa l’incentiu de participar en tertúlies i debats radiofònics, idea original de Lourdes Belenguer, com a complement del recurs proposat al grograma d’educació per la salut l'”Aventura de la vida” amb l'”Aventura de conversar” als Matins de Tarragona Ràdio, des de l’Equip de Prevenció d’Addiccions del Servei municipal de Salut escolar, programa aquest darrer en el qual, l’escola ja fa 13 anys que hi participa.