2 de JUNY, 16:30h, “JORNADA d’ESCOLA en FAMíLIA”…!! :D

Benvolguda família,

Aquest dijous, 2 de juny, tornarem a realitzar, com cada any, la “JORNADA d’ESCOLA en FAMÍLIA” on, de 16:30h a 17:30h, podreu entrar i passejar per l’escola amb els vostres fills/es.

És una activitat que pretén apropar-vos el dia a dia de l’alumne i conèixer els seus treballs, els seus espais i que pugui fer-vos de guia per un dia, per les instal·lacions del centre.

També, podreu visitar els diferents espais comuns que s’han adequat i millorat al llarg d’aquest curs (Biblioteca, Aula d’Informàtica, Laboratori, Aula de Psicomotricitat, Pistes de bàsquet i patis de CS,..).

Us hi esperem!!