Els sentits a 1r

Els nens i nenes de primer hem treballat els sentits de manera vivencial. Hem tastat diferents alumnes, hem olorat espècies i fruites i hem descobert objectes a través del tacte. Ens ho hem passat d’allò més bé!

Feu un comentari

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *

Desplaça cap amunt
Ves al contingut