Serveis digitals

La tecnologia, la informàtica, la programació, la robòtica… Són conceptes que estan ja implícits a la vida del nostre alumnat, fins i tot del que comença a Educació Infantil.

Dins l’àmbit escolar, hem impulsat de forma preferent i continuada  la utilització de les noves tecnologies, a mesura que aquestes es desenvolupen, perquè creiem important que els alumnes arribin a assolir els elements bàsics que conformen l’actual societat: el domini del camp visual i l’accés a la informació i el seu tractament.

És per aquesta raó que els i les alumnes de CM i CS treballen mitjançant les aplicacions de Google Apps for Education amb l’ús del correu electrònic, Google Drive, Calendari i Classroom. A més treballem amb multitud d’APP’s Android per reforçar i ampliar el procés d’aprenentatge dels i les nostres alumnes.

L’Escola Sant Jordi està present en les diferents xarxes socials: Facebook, Twitter i Instagram.

Twitter: #santjordimontm1

Instagram: #santjordimontmelo