Cuidem del nostre planeta!
El divendres passat els nens i nenes de 1r vam anar al riu a fer una recollida de brossa per cuidar del medi ambient. Gràcies famílies per acompanyar-nos!!
Cuidem del nostre planeta! Llegeix més »
El divendres passat els nens i nenes de 1r vam anar al riu a fer una recollida de brossa per cuidar del medi ambient. Gràcies famílies per acompanyar-nos!!
Cuidem del nostre planeta! Llegeix més »