JA HEM COMENÇAT!
La comunitat dels mitjans ja hem començat l’escola! Teníem moltes ganes de tornar-nos a veure!
JA HEM COMENÇAT! Llegeix més »
La comunitat dels mitjans ja hem començat l’escola! Teníem moltes ganes de tornar-nos a veure!
JA HEM COMENÇAT! Llegeix més »
Hola famílies!! Som les classes de 2n. Aquesta setmana hem començat l’escola i hem conegut a les nostres mestres: la Montse (2n A) i l’Antònia (2n B). Hem fet coses molt divertides: dibuixar i pintar el nostre autoretrat, jugar, llegir, fer educació física, decorar les nostres aules, aprendre a fer avions de paper. Famílies, gràcies
2n Comença el curs ple de noves il·lusions Llegeix més »