“Hansel & Gretel”, teatre en anglès!
Aquest dijous, l’alumnat de cicle inicial i 3r hem anat a veure una obra de teatre en anglès, titulada HANSEL & GRETEL. Hem cantat les seves cançons, hem comprès el vocabulari, per exemple sister, brother, witch… i hem après a gaudir de la comunicació en una llengua diferent a la nostra. Al final de l’obra […]
“Hansel & Gretel”, teatre en anglès! Llegeix més »





