Dissecció a 6è
A sisè explorem el nostre cos i iniciem pràctiques de laboratori a partir dels objectius treballats, amb hipòtesis i conclusions competencials. Ens ha encantat!
A sisè explorem el nostre cos i iniciem pràctiques de laboratori a partir dels objectius treballats, amb hipòtesis i conclusions competencials. Ens ha encantat!
A classe hem fet la manualitat d’una serp i una tortuga. Amb paciència i esforç ens ha quedat genial!
Manualitats de primer Llegeix més »
Dimarts, 17 de novembre, l’alumnat de cinquè va rebre una xerrada molt interessant sobre els canvis que sorgeixen en el cos en l’adolescència i sobre la igualtat de gènere. Vam parlar de moltes coses i vam aclarir molts dubtes al respecte.
Aquesta setmana, les nenes i nens de cinquè hem llegit un article sobre el desgel dels pols i les seves conseqüències. Hem fet un experiment, per observar de prop els canvis, però, sobretot, ens hem adonat de la importància de preservar el nostre planeta aplicant les 3R: reciclar, reduir i reutilitzar.
Desgel dels pols Llegeix més »
S’acosta la Castanyada i a les classes de primer ja hem començat a fer treballs de tardor. Quin arbre més bonic estem fent!
Les serps i les tortugues Llegeix més »