Vídeo estalvi d’aigua
Els nens i nenes de primer han fet un vídeo per conscienciar-nos sobre l’ús i estalvi d’aigua. Estalviem aigua
Vídeo estalvi d’aigua Llegeix més »
Els nens i nenes de primer han fet un vídeo per conscienciar-nos sobre l’ús i estalvi d’aigua. Estalviem aigua
Vídeo estalvi d’aigua Llegeix més »
El passat dimarts vam estar a l’Estació Jove de Montmeló. La Maria, jove psicòloga, ens ha donat bons consells per preparar l’entrada a l’institut, hem parlat de tot allò que ens preocupa o que ens fa por trobar. Gràcies per les teves recomanacions Maria!