Xerrada a 5è

Dimarts, 17 de novembre, l’alumnat de cinquè va rebre una xerrada molt interessant sobre els canvis que sorgeixen en el cos en l’adolescència i sobre la igualtat de gènere. Vam parlar de moltes coses i vam aclarir molts dubtes al respecte.

 

Feu un comentari

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *

Desplaça cap amunt
Ves al contingut