Una visita molt especial

Avui, hem gaudit d’una visita molt especial. Ses Majestats d’Orient han decidit fer-nos una visita tot i la feinada que tenen preparant els regals que ens duran. Ha estat un matí de moltes emocions per als nens i les nenes. Els hem llegit la carta amb els regals que volem i ens han donat monedes de xocolata. L’alumnat de la nostra escola, molt compromès amb el medi ambient, ha demanat entre altres coses menys contaminació, menys plàstic, un planeta més net… I, també, moltes joguines.

Aprofitem per desitjar molt bones vacances a tothom. Ens veiem el dia 8 amb les piles carregades!