Sortida a Rukimon

El passat dia 22 les classes de 2n, van anar al Rukimon, un lloc on tenen una gran reserva de burros catalans. Vam aprendre moltes coses, com per exemple, que mengen, com raspallar-los, etc.

Ens ho vam passar GENIAL!!

 

 

 

 

Feu un comentari

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *

Desplaça cap amunt
Ves al contingut