Projecte APILO XII

Durant aquesta darrera setmana l’alumnat de 4t ha passat per les diferents classes de l’escola, des d’I3 fins a 6è, per recordar en què consistia el projecte APILO XII i fer un recordatori de la importància del reciclatge de piles. Durant diferents sessions s’han dedicat a recollir i decidir quina informació volien explicar, com volien què fos el seu mural, la creació d’aquest i, finalment, han practicat les seves exposicions perquè el dia que anessin per les classes tothom entengués quin és l’objectiu d’aquest projecte. Us convidem a portar al nostre contenidor de piles, situat al vestíbul, totes les piles que ja no utilitzeu!