Projecte 50/50

Aquest curs, l’escola participa al projecte 50/50 d’estalvi energètic de la Diputació de Barcelona. Aquest es basa en realitzar un conveni amb l’ajuntament per tal de promoure l’estalvi de consum energètic a l’escola. El 50% de la quantitat estalviada la rebrà l’escola.

La primera actuació va ser una trobada de l’equip energètic format per famílies, alumnes i personal de l’escola per veure quines actuacions podem fer per estalviar electricitat i calefacció.

Feu un comentari

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *

Desplaça cap amunt
Ves al contingut