“Postcards Challenge”

Els nens i nenes de 4rt , des de l’àrea d’anglès,estem participant a un projecte europeu gràcies a la web  “E-twinning”, una xarxa en la que moltes escoles d’Europa estem adscrites i podem crear i compartir projectes en comú. Aquest curs participem al projecte “Postcard Challenge”, on participem escoles de 14 països diferents,i que consisteix a intercanviar postals i informacions del nostre entorn. Ja hem començat i estem molt il·lusionats!

 

Feu un comentari

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *

Desplaça cap amunt
Ves al contingut