L’escola s’engresca amb el projecte anella!

Durant aquests dies, l’escola s’ha iniciat amb el “Programa d’educació ambiental anella” que té com a principal objectiu participar en la millora del medi ambient mitjançant la recollida selectiva d’anelles de plàstic a les escoles. Aquestes anelles sovint van en paquets de llaunes de begudes i és un material que fa mal a la natura però es pot reciclar.

Així doncs, com cada any l’alumnat de 4t de primària de la nostra escola ha acceptat i valorat aquest meravellós repte i l’ha promocionat a totes les aules, fent èmfasi en la necessitat de tenir cura de la natura, i que hi ha moltes deixalles que es poden aprofitar: el vidre, els papers i el cartró, els plàstics, etc. En aquest sentit, els nens i nenes de 4t han preparat un contenidor a l’entrada del centre on poder posar les anelles que ja no es facin servir per finalment ser transportades a la l’empresa ITW Hi-Cone de la Garriga on es reciclaran. D’altra banda, el nostre alumnat de 4t està preparant la promoció d’aquest projecte a tot el barri, fent visites a diferents establiments per conscienciar la població sobre la problemàtica mediambiental i engrescar-la a col·laborar amb la seva millora.

Animeu-vos i participeu en la recollida selectiva d’anelles de plàstic! El medi ambient us ho agrairà!!